Aida
New Member
|
Post by Aida on Jan 21, 2011 10:33:33 GMT -5
Oi, kitarat, aww! Haluaisin niin kovasti oppia soittamaan, kitara löytyy mutta opettaja puuttuu, enkä jaksa mihkään tunneille enää mennä. Pianotunneilla kävin niin monta vuotta, että alkoi homma tuntua jo ihan työltä. Yliannostus estää mua siis menemästä millekään soitto/laulutunneille Samoin kuin pienenä tanssittu baletti on toistaiseksi pitänyt mut poissa tanssitunneilta. Mä siis vaan otan ihan ketusti musankursseja ja hoilotan ja rääkkään pianoa kotona minkä kerkeän. Mä olen suunnitellut ryhtyväni kyhäilemään jotakin 50 songs challengea, keräisin kavereilta viidenkymmenen kipaleen listan ja ottaisin asiakseni opetella jokaikisen biisin siltä listalta, meni siinä sitten vaikka kymmenen vuotta. Toistaiseksi ollaan kuitenkin ihan suunnitteluasteella... Täällä on nyt kakku hyvin, kaikki hyvin. Pyöräytin juustokakun ja voisin kohta katsoa, jos jaksaisin raahata kankkuni yläkertaan omalle koneelleni ja kirjoitella jotakin. On tullut totisesti ryhdistäydyttyä ton leipomisen suhteen, viime viikolla tein minttusuklaakakkua ja nyt sitten tämä vadelmajuustokakkendaali, mitä lie keksin ens viikolle Meikän ois tarkoitus pitää englanninkielinen esitelmä, jonka aihe on piirtäminen, maalaaminen ja taide. Hooah. Sanottavaa ois, mutta kun nyt ei jotenkin synny mitään kovin järkevää. No, viikko aikaa
|
|
|
Post by marian on Jan 25, 2011 7:44:53 GMT -5
Olen ymmärtänyt, että lisenssin merkitseminen ei ole pakollista, kuvaajasta tosin riippuen? Ulkoasun kuvan copyt siellä näkyvätkin, koristekuvien ottajat olikin näköjään häippäissyt vahingossa ulkanvaihdossa täytyy korjata tilanne kun seuraavan kerran kirjaudun! Lynskinen sais kyllä leipoo mullekkin jotain! Ja tehdä mun kaks ruotsin esseetä sekä yhden enkun esseen, kiitos!
|
|
fawn
New Member
|
Post by fawn on Jan 25, 2011 10:58:09 GMT -5
Khyllä mun mielestä pitää aina pistää lisenssit, kuvaajasta riippumatta. Oon ite iha friikki copyjen kanssa ni oon aina ekana valittamassa. Nojaa ei kai se niin paha asia ole : )
Itsellä on koulussa 3 tuntia musaa viikossa = kaks tavallista valinnaista + yks tunti valinnaista kurssia. Lisäks tietty vielä viikon soittotunti ja kotiharjotukset : D koulussa soitan aina kitaraa, mulle kun on vakiintunut toi koulun ainoa puolakustinen, jolla opettaja yleensä soittelee. Mä kyllä omin sen jo alkuvuodesta. Nyt kukaa muu ei uskalla koskeakkaa siihe ku iso paha jew tulee ; --- d itse käväsin ekalla tunnilla puolisentoista vuotta sitten, puol vuotta kävin joka viikko, sit tuli vuoden tauko ja nyt sit taas : ) mutta toi 50 songs challenge vois kiinnostaa muaki, oon kiinnostanu jo jonkin aikaa ! : D pitäis varmaa kokeilla.
Mun piti leipoo tänää, mut se kariutu siihe ku porukat kaupassa käydessään unohti ostaa tomusokeria. Piti mokkapalamuffinsei tekasta. Ite oon liian laiska käveleen tota 200 m matkaa kauppaan. Varsinki ku tulin fyskasta just, pistettii jewparka taas kuntosalille ja nyt on jalka hellänä.
Ja tänään englannin isot läksyt + hissan kekkosesitelmä + kaikkee surkeeta. Oli kyllä aika laimee päivä jo valmiikski. Haluuko joku kertoa jotain, mikä piristäis mun päivää ?
|
|
Soneü
New Member
♥
|
Post by Soneü on Jan 25, 2011 14:40:58 GMT -5
Noniin, mä voisin kans aktivistua ja kirjotella tänne jutustelulootaankin. (;
Musiikista sen verran, että itse soitan (tai no en millään tunneilla käy) pianoa ja kitaraa. Löytyy multa huuliharppukin jonka sain joululahjaksi, mutta sillä osaan soittaa vaan Ukko Noaa ja muuta helppoa (onhan sekin jotain!). Pianotunneilla kävin pari vuotta joskus ekalla ja tokalla ja osaan nuoteista lukea ja silllee, että jos mulle nuotit eteen läntätään niin kaipa mä sen kappaleen osaisin muutaman tunnin harjottelulla soittaa (ja täähän tietty riippuu taas vaikeusasteesta..). Kitaratunneilla en ole koskaan käynyt jos seiskaluokan musiikin tunteja ei lasketa, eli muutaman soinnun osaan soittaa, ja niillä sitten korvakuulolta enemmän tai vähemmän oikein olen joululauluja ja kappaleita soitellut.. : D Eli ei mitään kummosta.. Mäki kyllä innostuisin tosta challengesta, vois tosiaan kokeilla.
Tänään ihan järkyttävän masentava ja kamala päivä koulussa, meinas ääni lähtee parilla ekalla tunnilla, onneks ei tarvinnu puhua. Jos huomenna on aamulla samanlainen fiilis, niin jään kyllä kotiin tai muuten tää flunssa ei lähe millään. Äikänkoe on viikonpäästä, ja tulossa ihan järkyttävästi asiaa siihen. Aattelin nyt panostaa, että pääsen johki lukioon. Ranskankielistä kirjaa pitäs pikkasen lukea ens tunnille, ja äikänläksyt tehä, bilsaaki vois lukee. Eipä mitään järin hohdokasta tänään luvassa.
Muttah, nyt saunaan. (:
// Niin ja piti vielä ilmoittaa, että jos tahtoo niin noita mun hoitotarinoita lukea ja kommentoida, niin saa laittaa mielipidettä, risuja ja ruusuja. (: Mä voin kanssa kommentoida halukkaiden tarinoita.
|
|