Soneü
New Member
♥
|
Post by Soneü on Nov 30, 2010 16:25:52 GMT -5
Ajattelin nyt tännekkin tehdä tällaisen jutustelutopicin, johon tallilaiset saavat vapaasti kertoa kuulumisiaan ja jutella mistä vaan - hyvän maun rajoissa toki. ;D Ei mielellään kahta viestiä peräkkäin, vaan edelliseen voi muokata.
Ylläpitäjä saa sitten poistella jos on turha. (:
Aloittelin täällä Thanin hoitamisen, Weigel vaikuttaa todella kivalta paikalta. Ennenkin olen vieraillut. (:
|
|
Aida
New Member
|
Post by Aida on Dec 1, 2010 3:41:04 GMT -5
Jeespoks, mä meinasinkin tämmöisen jo tänne tökätä, mutta jäi ajatuksen tasolle se toteutus... ^^' Aidan kirjustelijalta loppui justiinsa koeviikko. On ollut aika tuskanen taival tää kyseinen koeviikko: alkoi mahtisti matemaattisella mahalaskulla, jatkui terveystiedon kokeessa kolmen esseevastauksen ja käsitteiden selitystehtävän (puoltoista sivua / käsite) jäljiltä syntyneellä hermopinteellä, jota hirveästi tietty lievitti enkku, psyka ja musiikki ja viikonlopun jälkeen sitten kävin kämmimässä kemian. Äskeinen fysiikankoe meni aivan pesiilleen, mutta mitäs pienistä kun ei ne pienetkään meistä. Enkku ja musa ainakin meni tosi hyvin ja terveystietokin ihan ok, psyka toivon mukaan hyvin Ne on ne matemaattiset aineet, jotka ei oikein nappaa... Blah. Koeviikon hyvät puolet: lyhyet päivät, ruokaa riittää kun päästään aiemmin syömään. Meiän koulurakennuksessa kun on peruskoulun yläaste samassa, ja he syö ensin, sit lukiolaiset porrastetusti järjestyksessä abit, kakkoset ja ykköset. Safka loppuu vähintään kerran viikossa. Jee. Käytänpä luppoaikaani kirjoittelemiseen, mutta nyt en varmaan kerkeä Weigel-tarinaa pullauttaa ilmoille, kun on leffaanlähtöaika ja muuta kirjoiteltavaa ennen sitä.
|
|
Soneü
New Member
♥
|
Post by Soneü on Dec 1, 2010 14:48:02 GMT -5
Mulla kans tänään fysiikankoe, en voi sanoa että onnistui täydellisesti. -.-
Mietin että tänne kirjoitellessani hoitotarinoita teenkö yhden topan johon kirjoittelen tarinoita samaan tyyliin kuin tänne viestejä, vai teenkö jokaista tarinaa varten uuden topicin?
|
|
fawn
New Member
|
Post by fawn on Dec 4, 2010 15:49:10 GMT -5
mä kirjottelin tänne eilen jonkun kauheen romaanin mut se katos 8 < saaad.
Ittellä ei ees oo fysikkaa tänä vuonna ; --- d täs koulus on joku weird suunnitelma, et kasiluokka on pelkkää kemiaa ja ysil sitten fyssaa. Mut kemia meni iha samal taval ku viime vuonnaki ~ fysiikkaa pitää khyl nostaa. Mutta JEES bilsast tuli todistuksee vitone. Hemmetin opettaja, hemmetin kasviot, hemmetin liian aikaisin kuolleet kasvit x -- x joo tää vuosi on ollu täys susi, nyt pitää ottaa niskast kiinni, nostaa ainaki kemia ja hissa tähtii ku ei oo kovin hyvin menny. Hissan kokeen seiskasta oon kyllä ylpee, khyl se viime vuoden kutoset ja vitoset voittaa. Eniten kuitenkin rassaa äidinkielen kuuspuol, ku ennen ne on ollu aina ysejä tai kymppejä. Piruuu ~ tässä koulussa on jtn vikaa ku kaikki menee penkin alle ku koulu vaihtu : D mutta nyt kun ootte saanu musta tosi sivistyneen kuvan ni eikös lopeteta.
Mä tahdon takas ponin selkään ; --- ; ja ehdottomasti ponin. Jalka kun mulla leikattiin kohta kuukausi sitten ja fysioterapeutin mukaan mun pitäis odottaa vielä ainakin kuukausi, mieluusti kolme .. ja mä oon jo ihan kuolemassa täällä. Taitaa fysioterapeutin neuvot painua hiiteen. Mutta huomenna sentään tallille ♥
soneü / kui sää näet asian paremmaksi ? : D ite teen aina uuden topan, miettisin kyl kans että kummalla tavalla teen.
mitenni tykkään hymiöistä. Muitten tekstiin verrattuna käytän niitä hieman liikaa : D
|
|
|
Post by marian on Dec 11, 2010 15:22:31 GMT -5
mulla meni kyllä koko koeviikko niin penkin alle kun voi, mm. ruotsista 4- (ja hei, meidän arvosteluasteikkohan on 4-10) ja tohon hoitotarina juttuun, niin sen saa tehdä ihan siten kun itse näkee kätevämmäks kommentointien kannalta se tietenkin olisi helpointa, kun tekisi erikseen aina oman topicin tarinalleen, mutta tosiaan saatte itse päättää :> Hemmetti ku menin lupautumaan osallistumaan katrilliin sellasella ihan kivalla puokkiruunalla ei siinä muuten mitään, mutta viime vuonna tulin hienosti alas samalta hevoselta jo harjotuksissa. Se kun sattuu olemaan tollanen kuumakalle kun pitäisi mennä toisten hevosten lähellä Tähän mennessä on tosin mennyt harkat jopa paremmin kun oon oottanu ^^ (meikä on kanssa hymiöfriikki ;D)
|
|
fawn
New Member
|
Post by fawn on Jan 1, 2011 12:02:50 GMT -5
jos saatais tänne jtn keskustelua, ni mites meni teillä uus vuos ? : D
ite olin aluks ihan lukossa, ei yhtää ollu semmone fiilis. Emmie missää erityisesti kavereiden kanssa ollu, perheystävien luo mentiin : ) Siel oli sit jonkise verra porukkaa, aikusil meno oli joillakin aika hurjaa, mut eipä se meitä nii paljoo haitannu : D ja pääsin mun rakettikammosta pakoon ihan kokonaan, joka siis syntys siit et raketti tuli kaks vuot sitte päin. Ammuin siis iha raketteja : D ja oli iha hauskaa muutenki, ja nousi fiiliski siinä sitte : )
|
|
Aida
New Member
|
Post by Aida on Jan 1, 2011 16:38:07 GMT -5
Vuos vaihtu siihen malliin, että jos se oli enne, mä kuolen ennen vuotta 2012. Meinasi näkö lähteä, kun joku sarjatuliraketti oli viallinen, ja sen sijaan, että se olisi alkanut räjäytellä niitä juttuja ylös, se vaan räjähti ihan ympäriinsä. Minä, joka seisoin kauempana "turvallisen" etäisyyden päässä, sain sit yhen räjähteen (tai miksi lie niitä kutsutaankaan) tohon nenänvarteen silmän sisäkulman viereen. Onneksi ei pahemmin käynyt eivätkä hiuksetkaan kerinneet ottaa liekkiä, vaikka vähän jo rätisi :D Kyllä, tästä lähtien mä saatan olla hyvinkin halukas osallistumaan suojalaseja myös katsojille markinoivaan kampanjaan! :D Muuten UV meni oikein kivasti ja rauhallisesti: tuli saunottua ja vähän leikiteltyä. Kerran vuodessa voi vetää meikit niin överiksi kuin ikinä haluaa, kunhan vaan muistaa pysytellä kotona eikä lähde mihinkään ihmisten ilmoille. Mulla ei ollut minkäänlaista hajua siitä, mitä mä olin tekemässä, kunhan vaan arvoin pussista pari onnekasta tarviketta ja lähdin sit vaan riekkumaan. Tän vuoden tähän saakka ehkä positiivisin juttu on kuitenkin kameran laturin löytyminen! Se kerkesi olla yli puol vuotta kateissa mun velipoikani jäljiltä, ja nyt löysin sen, tui tui <3 Hei hei vuosi 2010! Ikävä tulee vain osaa vuodesta, muuten mä olen jo valmis unohtamaan koko kaksnollayksnollan.
|
|
fawn
New Member
|
Post by fawn on Jan 2, 2011 12:32:29 GMT -5
ai että, sullahan on ollut onni myötä ; oo itse olin jo iha krääh ku takissa oli reikä kädessä, vaikkei se ihoon asti päässy [ puuvilla i love ya ♥ ]. Nyt on kuitenki taas iha luottavaisin mielin. Mutta meillä ei menty saunaankaan ollenkaan, oltiin noitte tuttujen luona, yks aikusist sammus vessan lattialle ja sitä rataa. Mie olin sit vaa kahen miun kaverin kaa koko ajan. Ja khyl sen huomas ku kello alko näyttää kahta ; D Ihmeellisen aikasin menin kuitenki kans nukkumaan.
Nyt yrittää oppia miten ton uuden, joululahjaks saadun piirtopöydän kanssa piirretään.
btw edit, saaks yksärien omistajat kommentoida tarinoita kans ? ; D
|
|
Aida
New Member
|
Post by Aida on Jan 2, 2011 13:05:17 GMT -5
Ainakin meikän tarinoita saa ihmeessä kommentoida, ja veikkaisin, ettei Marianilla ole muutenkaan mitään kommentoimista vastaan. Sillähän sitä saadaan yhteisöllisyydentunnetta, ja sitä paitsi on aina vaan kivempi kirjotella, kun tulee jotakin kommenttia sinne tarinan loppuun Meitsi on ny ollu tän päivän oikein tehojuotolla, tullut vedettyä muutama litra vettä ja nyt menee vika lasillinen litran mustikkakeitosta + hyväksikäytin velipojan puolen litran jenkkimukia lämmittämällä siinä itelle vadelmamehua. Kuume lähti nousemaan aamulla ja nyt mennään sellasissa lukemissa kuin 39,2, eli taitaa nyt olla jo pakko pistää viestiä tallille, että olenkin lomalaitumilla vielä ensi viikon; ensimmäisen puolikkaan kipeänä ja toisen toivottavasti ihan oikeasti lomamatkalla. Tuli vedettyä tossa kepoisat kolmen tunnin tirsat ja sit piti päästä kuuntelemaan pari biisiä, jotka löytyy vaan tästä koneelta. Pitäisi varmaan oikeasti olla nukkumassa, ja enköhän mä tästä petiin suuntaakin. Ihan kohta... No nyt. Ehkä. Btw, piirtopöydät on mukavia. Okei, mun alkuni sellaisen kanssa ei hehkeä ollut, mut on tässä puolentoista vuoden aikana vähän varmaan kehitytty.
|
|
sohvi
New Member
|
Post by sohvi on Jan 3, 2011 16:07:40 GMT -5
Minun tarinoita saapi kommentoida, oon itekki miettiny, että saako muitten tarinoita mennä kommentoimaan ja häiritsemään Tänään kävin leikkauspöydällä vähän taas tota huonoa korvaa hoitamassa, putki laitettiin ja nyt taas kuulen paremmin On se outo juttu, kun 60 desibelii matalammaks kuulo menny yhen korvan takia no onneks nyt on hoidossa Pitäis taas hoitotarinoita kirjotella, kunhan vaan keksis jotain aiheita ni luistais paremmin..
|
|
Aida
New Member
|
Post by Aida on Jan 4, 2011 16:48:56 GMT -5
Eli juu, hoitajat ja hevosenomistajat saavat käydä kommentoimassa tarinoita vapaasti. Tämmöinen oli Marianin mielipide
|
|
fawn
New Member
|
Post by fawn on Jan 5, 2011 5:44:50 GMT -5
^^ jeee ; D mä ainaki nyt kauhee rundi kommentoimaa tarinoita.
hihhei eilein olin fyskas ton miun jalan kans ja se pisti mut kuntosalille ~ tuli varsin lihakseton olo, täytyy myöntää. oon pitäny itteeni sentään joten kuten hyvä kuntoisena, mutta mutta .. ei se siltä tuntunut : D ehkä tää kahden kuukauden paikoillaan olo vaikuttaa siihen, kenties ? ; ---- d nojaa ajattelin et mun jalat olis iha kuollu tänää mutta ei ne sit ollukkaa. mutta olo muuten ei oo mikään hehkee. ja nii, huomenta vaa täältäki ! koulun alkuun ei viikkoakaan ja mä nukun yhä kahteentoista. jebou näin täällä.
jaja aida / lynn / what eva, jos toi on huono, nii nää mun tosiaan kusee aika pahasti : D ehkä mä harjoittelen ja piirtelen muuten vielä käsin ..
|
|
sohvi
New Member
|
Post by sohvi on Jan 5, 2011 7:23:59 GMT -5
pöhpöh, mäkin haluisin osata piirtäää... : (
mäkin taidan hilpasta kommentoimaan, sitten koiran kanssa pihalle ja jos vaikka sais aikaseks ottaa lumikuvia hauvasta!
|
|
|
Post by marian on Jan 15, 2011 6:46:22 GMT -5
Minä sain piirtopöydän myöskin lahjaks! Hieman pihalla oon tosin vielä näistä tekniikoista, mutta eiköhän sitä joskus opi tälläistä jälkeä saanut nyt tähän mennessä aikaan :> Hei muuten pahoittelut tästä kun näitä tallin päivityksiä tulee harvakseltaan mun osalta, mutta toinen talli ihan täydessä remontissa, mikä vie aika paljon aikaa Kunhan saan tuon rempan kuntoon, pääsee weigelkin kunnon tehopäivitykseen! ps. mitä mieltä ihmiset on tuosta uudesta ulkoasusta?
|
|
fawn
New Member
|
Post by fawn on Jan 20, 2011 8:34:19 GMT -5
weigelin uus ulkoasua on hieno ! : ) persoonallinen ja toi kuva on ihana. varsinki se poni siinä on söpis ♥ mietityttää vaa noi weigelin copyt, eiks flickrin kuvis pitäis mainita tekijä, ja että kuva on flickr.comista, sekä linkki lisenssiin ?
mulla on vihdoin melkein vuoden tauon jälkeen taas kitaratunti : 3 tossa viiden maissa. pitäis piirtää täsä ennen khyl ; D med muumit, jotka on vaan niin parhaita vuodesta toiseen.
pätkä viesti : D
|
|