|
Post by Tallin ylläpito on Nov 3, 2010 8:03:12 GMT -5
Jos joku hevosista kolahti niin hyvin, että tahtoisit sen hoidokiksesi, kirjoita tänne pieni esittely itsestäsi. Kerro myös ikäsi sekä kokemuksesi hevosten parissa Muistithan lukea ohjeet hoitajiksi haluaville Weigelin sivuilta?
|
|
evan
New Member
|
Post by evan on Nov 10, 2010 18:20:29 GMT -5
Minusta hoitaja Bealle? 20-vuotias vihreä silmäinen ja mustatukkainen neitokainen, jolla killuu alahuulessa kaksi huulikorua ja kulmakoru. Luonteeltani olen avoin, mutta toisinaan hieman temperamenttinen ja rääväsuinen tapaus, tätä puolta minusta ei kovinkaan usein näe sillä olen yleensä aina asiallinen. Tulen kuitenkin ihmisten kanssa hyvin toimeen ja huumorin tajua löytyy paljon. Hevosten kanssa olen puuhastellut pienen ikäni. Hevosten hyvinvointi menee aina kaiken edelle, ja viihdyn hyvin ruskeissa ruudullisissa ratsastushousuissa ja hupparissa. Olen lähes kokonaan estepainotteinen ratsastaja, mutta tottakai koulun vääntökin maistuu silloin tällöin. Maastoilustakin pidän, kunhan vain lenkki on rauhallinen eikä mikään laukkarevitys. IRL tosiaan olen 17-vuotias ja hevosten kanssa tosiaan tullut pyörittyä 9 vuotiaasta asti. Luonteeltani tosiaan samanlainen kuin hahmoni. Rakastan kirjoittamista ja nyt kohdalle osuikin täydellinen hoitohevostapaus ---- moi tottakai saat aloittaa Bean hoitamisen! Teen sinulle piakkoin kaapin hoitajien huoneeseen. Kannattaa rekisteröityä tänne foorumille, niin hoitaminenkin sujuu näppärämmin
Kysy jos jokin asia on epäselvää!
t. marian
|
|
|
Post by Felicia Koubek on Nov 27, 2010 16:53:03 GMT -5
Minishan hoitajan pesti kiinnostaisi :)
Felicia Koubek on lähes 18-vuotias nuori naisenalku. Luonteeltaan Felicia on rauhallinen ja kärsivällinen ihminen. Tyttö tekee harvoin mitään radikaalia ja onkin enemmän sellainen jalat-maassa-tyyppi. Felicia nauttii suuresti hevoselämän tuomasta ilosta ja on vahvasti aikonut lähteä opiskelemaan hevoshierojaksi kun sen aika koittaa. Ratsastajana tyttö on määrätietoinen, mutta isoilla esteillä hieman arka ja epävarma. Tarvitsee siis harjoitusta ja valmentajan avustusta esteillä, jotka ylittävät reiden korkeuden. Hevosiin tyttö on hurahtanut jo seitsenvuotiaana kun hän löysi tiensä ratsastuskoululle serkkunsa opastamana. Ulkonäöltään Felicia on noin 165cm pitkä ja omaa lyhyet, suklaanruskeat hiukset. Yleensä tyttö pukeutuu maanläheisiin väreihin ja suosii rentoa olemusta vaatetuksessaan. Luonnollinen meikki löytyy useimmiten Felician kasvoilta.
e-mail: virtuaalifemm@gmail.com IRL olen 17-vuotias tyttö ja hevosten kanssa on oltu tekemisissä lähemmäs 8 vuotta.
---------VASTAUS--------------- Tervetuloa hoitajaksi! :) Saat aloittaa pestin vaikka samantien, tosin mikäli käy niin siivoan sinulle hoitajienhuoneeseen kaapin vasta huomenna tai tänään illalla. Suosittelen rekisteröitymään tänne foorumille niin hoitaminenkin sujuu kätevämmin.:> ihmettele ja kysy ihan rohkeasti jos jokin asia on vähänkin epäselvää!
t. marian
|
|
|
Post by Vilma on Nov 29, 2010 4:58:24 GMT -5
Mahtaisinkohan kelvata tälle pienelle monitoimiponille, jota voisi kutsua Polleksikin, Loksulle, hoitajaksi? Käännyn pian yhdeksäntoista vuotiaaksi opiskelijaksi ja aikaa tuleekin kulutettua tallilla tasaiseen tahtiin. Olen omistanut "mustan kauhun" (entiset ratsastuskoulun oppilaat keksivät sille nimen, joka osui luonteen kanssa yhteen...), joka osasi näpäyttää aina tarpeen tullen ja olikin harvinaisen vaikea hevonen. Ruuna jouduttiin lopettamaan kumminkin jalan mentäessä poikki laitumella. Minua voisi kuvailla lojaaliksi, rehdiksi sekä osittain ujoksi, joka viihtyy omissa oloissaan, mutta osaan myös ottaa huumoria vastaan sekä antaa sitä: hieman kovapäiseksikin ovat kutsuneet, joten kävyn palaminen ei olisi mikään uusi asia... Kannattaa siis vain pitää minun tavarat huolellisesti siellä, mihin olen ne jättänyt. ;D Tulen kumminkin kaikkien kanssa toimeen ja olisi upeaa jos saisin viettää aikaani Loksun kanssa! -----------------VASTAUS--------------------- Voit mun puolesta aloittaa hoitamisen vaikka nyt samantien, eli kyllä, pääset hoitajaksi Tervetuloa weigeliin! Teen piakkoin kaapin sinulle.
t. marian
|
|
|
Post by Sone on Nov 29, 2010 7:29:08 GMT -5
Pakko rustata nyt tämä hoitajahakemus, kun Thani vaikuttaa niin mukavalta, ja jos lykkään vielä päätöstä kerkeää tämäkin ratsu mennä - ja sitten kaduttaa. :D
Olen Soneü, 19-vuotias naikkonen, joka rakastaa eläimiä, erityisesti hevosia, ja onkin omistanut niitä koko pienen ikänsä. Ratsastustaidot on erityisen hyvin hallussa, ja kilpailtu on niin koulussa kuin esteilläkin, sekä myös raveissa ja kenttäratsastuksessa. Kaikenlaiset hevoset pysyvät käsissä, ja hoitaminen ei tuota ongelmia edes vaativimmilla hevosilla. (Tai no ehkä joskus..)
Olen luonteeltani pirteä, ja minut on helppo yllyttää mukaan kaikkeen, varsinkin kaikkeen typerään. Suutun melko helposti, jos minua ärsyttää, mutta riidat kestävät korkeintaan vartin. Tutustun helposti uusiin ihmisiin. Olen melko laiska, enkä aina jaksaisi puunata polleni karsinaa, tai jakaa ruokia. Ratsastaa kuitenkin jaksaa aina.
Omistan mustat (valitettavasti ei aidot), pitkät hiukset, ja tasaisen otsiksen. Silmäni ovat siniset. Meikkaan, mutta hillitysti. Tyyliltäni olen rento, ja useimmiten päälläni onkin tummansävyinen huppari. Housuina tallilla yleisimmin ratsastushousut, tai mikäli en ajatellut ratsastaa, niin lökärit, pillifarkut, tai joskus harvoin voit nähdä minut myös farkkuleggingssit jalassa. Converset jaloissa tepastelen tallilla, tai jos selässä istun, niin saappaat on jalassa.
Kokemusta siis hevosten parista on niin URL kuin IRLkin. IRL olen 15-vuotias, ja ratsastusta harrastanut suunnilleen kahdeksan vuotta. Luonteeltani olen jotakuinkin samanlainen kuin ylläolevassa kuvauksessa kerron. Kirjoittaminen sujuu, ja kirjoittelenkin mielelläni useamman kerran kuukaudessa, jaksamisen ja kokeiden mukaan.
sähköpostiosoitteena toimii sonenen@luukku.com (:
--------------------VASTAUS----------------- Tervetuloa :) Olisko sulla mitään toiveita siitä millaisia luonteenpiirteitä thanille haluisit? voisin tässä kohta sitä kirjoitella, joten olisi kiva tietää millaisesta pidät niin tulee varmasti mieluinen :) Teen kaapin samantien sinulle.
t. marian
|
|
Soneü
New Member
♥
|
Post by Soneü on Nov 30, 2010 12:01:51 GMT -5
Oi kiitos (: Pidän reippaista ja luonteikkaista hevosista, joiden luottamusta ei kovin helposti saavuteta (näin mielenkiinto hoitamiseen säilyy). Ratsastaessa ei suosikkejani ole automaattiponit, vaan ne vähän vaativammat joiden kanssa saa oikeasti tehdä töitä. Kujeilevat ponit tuovat hauskoja tempauksia tallin arkeen. Eli tämän perusteella voisi niitä piirteitä miettiä. Mitä vauhdikkaampi ja vaihtelevampi luonne, sen parempi.
|
|