|
Post by marian on Jan 25, 2011 7:39:48 GMT -5
Mukaan ovat tervetulleita hoitajat, yksityisten omistajat sekä tallin henkilökunta. Itse maaston startataan sunnuntaina 30.01.2011 siinä klo 11 aikoihin, ja siellä viivytään muutama tunti. Ilmoittauduthan mukaan kuitenkin viimeistään 29.1? Maaston vetäjänä toimii Marian, ratsastaen Bealla. Maastoon pystyt osallistumaan joko kirjoittamalla tapahtumasta tarinan, tai piirtämällä vaikkapa kuvan uljaasta porukastamme! Tarinalla/kuvalla ei ole deadlineä, mutta tuotokset olisi mukava kuitenkin saada mahdollisimman pian maaston jälkeen joko tähän topickkiin tai hevosten omiin päiväkirjoihin. Olisi mukava, että mikäli lisäät tarinan/piirroksen hevosen omaan päiväkirjaan, linkittäisit sen myös tähän topickkiin, jotta kaikki halukkaat katselijat sen löytäisivät Ratkiriemukasta maastoa kaikille, ja toivottavasti saadaan tarpeeksi ihmisiä mukaan! (Tallityöntekijät HOX: voitte lähteä mukaan niillä hevosilla joiden hoitajat eivät lähde mukaan. Ainakin Keiju ja Loksu ovat vapaita ) Mukana porukassa:Marian & Bea Soneü & Thani Aida & Loksu fawn & jonna
|
|
Soneü
New Member
♥
|
Post by Soneü on Jan 25, 2011 9:53:43 GMT -5
Minä ehdottomasti haluaisin mukaan Thanin kanssa. (:
|
|
Aida
New Member
|
Post by Aida on Jan 25, 2011 10:32:02 GMT -5
Kaiketi mä sitten lähden Loksun kanssa messiin, meinaan vaan, että se sopii mulle kokonsa puolesta aika huomattavasti paremmin kuin esimerkiksi Jimmylle (ei ehkä olisi reilua pistää Jimmyä ratsastamaan ponikokoisella otuksella, siis Loksun kannalta reilua). Ja kyllä mulle käy kaveriksi oikein hyvin tollanen koulutuupparikaveri.
|
|
fawn
New Member
|
Post by fawn on Jan 25, 2011 10:39:11 GMT -5
mä ja jonna tullaan ehdottomasti riemastuttamaan [= raivostuttamaan] ihmisiä ! : D Kyllä tuo ponikin lupaa olla kiltisti, kerranki elämässään. * murhaava ilme *
|
|