|
Post by Tallin ylläpito on Nov 3, 2010 8:11:15 GMT -5
Kaiken mikä ei sovi muihin alueisiin voi kirjoittaa tänne
|
|
|
Post by ER on Nov 6, 2010 21:11:03 GMT -5
Hei, haluaisin tiedustella karsinapaikkaa tonnikeijulleni. Kyseessä on 8-vuotta täyttävä shirehevostamma, jonka kanssa olisi tarkoitus löytää pieni ja tunnelmallinen talli, jossa kuitenkin järjestettäisiin toimintaa. Apocalypso 156 tai tuttujen kesken pelkkä Ape vaan (itse kutsun myös "Isoksi vitoseksi" :'D) on peruskiltti ja muutenkin mukava tapaus isoksi tynnyriksi. Se ei kuitenkaan ole pystyyn kuollut, joten varmasti joskus pieniä kommelluksiakin pääsisi joskus tapahtumaan. Hmm... Mitäköhän muuta kertoisin Apesta? Itsekkin on vähän vaikea tammasta kertoa, kun on minullekkin niin uusi tuttavuus - mutta eiköhän sitä yhdessä sitten päästäisi selville paremmin luonteen yksityiskohdista. Itse olen 24-vuotias Itävaltalainen naishenkilö (IRL kohta 16-vuotias jo pidempään heppojen kanssa pyörinyt tyttönen, joka rakastaa kirjoittamista). Olen puuhastellut hevosten kanssa koko ikäni ja yhä edelleen jokin niissä viehättää. En niinkään ole "kilpailijatyyppiä", tavotteita toki on, mutta nautin mieluusti sunnuntai-iltapäivästä rennon maastolenkin merkeissä. Rento ja avoin tyyppi siis, joka jaksaa kuunnella muidenkin ongelmia (mutta huonolle päälle sattuessaan vain hymähtelee epämääräisesti kaikkiin kysymyksiin). Jos pääsisimme Apen kanssa tänne teidän upealle tallille, toivoisin saavani tammalle oman hoitokirjan foorumille (jotta pääsisin tyydyytämään kamalaa kirjoitushinkua :'D). Näin alkuun hoitaja ei ole ajankohtainen, mutta sitä voisi varmaankin katsoa myös jälkikäteen? Hmm... Aktiivisuudesta sen verran, että kirjoittelisin lähinnä viikonloppuina - viikolla kun on niin paljon muuta puuhaa, mutta lähes viikottain kuitenkin jotain aktiivisuuden merkkejä olisi luvassa.-Erika Ausreis (mixie_cavalier@hotmail.com) & Apocalypso 156 ( greenwa.webs.com/156.htm) -----------VASTAUS-------------- Moi, ja tervetuloa talliin! Olette tosiaan vasta ensimmäiset yksityiset, joten alkuun voi toiminnan kanssa olla vähän hiljaisempaa, mutta kyllä tämä tästä vilkastuu kunhan saadaan lisää porukkaa jengiin. Teen hoitokirjan nyt samantien niin pääset kirjoittelemaan, suosittelen että rekkaat itsesi tänne foorumille. Tallin henkilöitä ja hevosia saat käyttää tarinoissasi ihan vapaasti, olisi oikeastaan kiva vaan jos heitä siinä näkyisi
Ihana saada tuollainen jättiläinen Weigeliin! ps. kysy vapaasti jos joku asia on epäselvä!
t. Marian Weigel
|
|
|
Post by fawn jew on Nov 21, 2010 10:08:16 GMT -5
Nyt kun on yksityiseksi hyväksytty jo iso ja kiltti tapaus, niin tulkaamme me nyt sitten Jonnan kanssa päinvastaisiksi. Miu pikku ponitammani tarvitsisi nyt jonkinlaista kattoa pään päälle ja Weigel pienessä koossaan olisi täydellinen ! Jonna kun on hieman herkkä liialle tohinalle, mutta tarvitsee jotain tohinaa ympärilleen, niin Weigel sopisi todella hyvin. Jonna, elikkäs koko nimeltään Hypocrite & Killjoy on tuonti Englannista, on erittäin toimelias tapaus, jonka kanssa ei varmasti tule tylsää. Se varmistaa, että kaikki tietävät senkin olevan paikalla, vaatii huomiota mitä mielenkiintoisimmin tavoin ja on muutenkin hiukan häärä. Siinä riittää puurtamista varmasti kahden hevosen edestä, mutta on sentään jotain tapoja alkanut sisäistää ~ kyllä siitä vielä hyvä tulee : D Lisää voikin lukaista tuolta sivujen luonteesta, jos tarvitsee, mutta lyhennettynä ~ aika energiapommi, jossa riittää ihmettelemistä. Minä itse, joka kätkeydyn Fawn Mauden nimisen alter egon taakse, olen 20 vuotias naisenalku, jolta löytyy puhtia suunnilleen yhtä paljon kuin poniltaankin. Olen sellaisia joka paikan huopatossuja, jotka ovat ensin paikassa a ja sitten seuraavaksi katsoessasi on paikassa b. Vaikka olenkin sisimmiltään varsin hauska ja mukava tapaus, yleensä aina aluksi kauhistuttaa erittäin kovalla kielellä ja sarkastisella huumorilla, joka saattaa tuntua jopa ylimieliseltä, mutta vain aluksi. Tallilla viettää suurimman osan ajastaan, mitä ehtii. Pienikokoiseksi, 158 senttiseksi naiseksi olen siis varsinainen pyörremyrsky. Ja todellakin, yritän siis päästä kisaradoillekkin. Pahoina päivinä olen varsin ikävä juttu kaveri. Sekä varoituksena, luultavammin alkaa tallista porkkanat katoilla. Olen myös vaatetuksen puolelta hiukan epätallimainen, en sillä tavalle kuin ylä-asteen lissut, mutta useimmiten ihmiset eivät juokse tallilla paljain jaloin, ainakaan minun tietääkseni. Jos nyt päästäis Jonnan kanssa tänne tallille [ joka tosissaan olis täydellinen ], niinniin, voisin myös haluta foorumille hoitokirjan pitempiä tarinoita varten, sivuilla löytyy vain pieniä kuittauksia. Hoitajasta en tiedä, otanko, ainakin aluksi koetan selvitä ilman. En tiedä tuleeko aktiivisuus näkymään niin paljon tarinoissa, mutta lisäksi onhan tuolla noita valmennuksia näkyvissä, samoin lyhyempien tarinoiden päivis ja kisakalenteri. Mutta yksi asia mua hieman huolettaa ~ Jonna on nääs piirretty, mutta eihän se haittaa, toivottavasti ? ; -- ; t: Fawn Mauden, joka oikeasti liikkuu nimellä Jewell, on 14 vuotta ja hevosten kanssa ollut tekemisissä kauan ja jonka saa kiinni sähjöpostilla jenna.b@luukku.com, ja tietysti anovasti katsova Jonna, joka asustaa jossain pahvilaatikossa tällä hetkellä. ----------------VASTAUS------------------ Tervetuloa teille molemmille Weigeliin Mukava että paikka miellyttää. Teen hetimmiten tuon hoitokirjan, niin pääset kirjoittelemaan. Kannattaa rekisteröityä tänne foorumille niin kukaan ei pian pääse kirjoittamaan mitän tyhmää nimelläsi. Eikä tuo piirrettynä oleminen mitään haittaa
Esitä ihan rohkeasti kysymyksiä tallihenkilökunnalle, mikäli jotakin on hampaankolossa. Asiakkaita (niin kaksi kuin nelijalkaisia) vartenhan he täällä ovat!
t. marian
|
|
veeka
New Member
|
Post by veeka on Nov 26, 2010 0:30:36 GMT -5
Hei! Haluaisin majoittaa tänne rakkaan ja tulevan kisaponskini Saran. Lisää saat tietoon sivuilta. Kaikkia tekstejä ei vielä löydy, mutta teen tänä viikonloppuna. Eli jos se ei vaan haittaa? Itse olen noin 14v tyttö joka on hurahtanut poneihin. Kisaamista aloitellaan nyt Saran kanssa, kn tuo edellinen poni tuppaa pieneksi. Jos tarvitsee lisää esittelyä, niin voin kyllä kirjoitella. Kaipaisimme sitten valmennuksia ja näin kunhan tulee lisää porukkaa. Mutta vielä ei ole kiire. =) -----------VASTAUS-------------- Moikka! Kyllähän te toki mahdutte vielä joukon jatkoksi mukaan porukkaan Kertoisitko vielä kuitenkin hieman lisää ponista, sekä esimerkiksi sen tahdotko Saralle otettavan hoitajan, tai tahdotko että teen sille hoitokirjan tänne foorumille mihin vaikka sinä itse voit kirjoitella?
t. marian
|
|
sohvi
New Member
|
Post by sohvi on Nov 26, 2010 12:49:22 GMT -5
Hei! Majottaisitteko minun vielä melko nuoren trakehnertamman Tiitun? Olemme aktiivisia kilpailijoita, joten reissaamme paljon mutta varmasti tulemme tarvitsemaan teidän tallin palveluita. Tiitu on melko äkkipikainen, mutta tottuessaan tallin rutiiniin ja tapoihin, se varmasti rupeaa kohtelemaan kaikkia ihmisinä : D Pieni Weigel sopisi hieman rauhattomalle tammalleni sopivasti. Kirjoittelen varmasti paljon päiväkirjaan, yritän myös muistaa siirtää ne myös tänne nähtäväksi. Tiitulle saa hankkia teidän kautta hoitajan, saatan myös sitä itse etsiä mutta kokeillaan joka suunnasta niin ehkä tärppää oikeanlainen. Jos joku ihminen kyselee Tiitua olisi kiva jos minulle siitä ilmotettaisiin ja saisin hieman kertoa kyseiselle henkilölle Tiitusta. - Sophie "Sohvi" Resin (iida.k@wippies.fi) & Night Time World Twist (kuljen netissä Snniif nimellä) -----------------VASTAUS-----------------
Heippa! Tervetuloa mukaan porukkaan hienon tammasi kanssa Toivottavasti viihdytte, ja nautitte olostanne (:
t. marian
|
|
veeka
New Member
|
Post by veeka on Nov 27, 2010 11:27:58 GMT -5
Saralle otetaan mieluusti tarpeeksi kokenut hoitaja ja hoitokirja olisi tarpeellinen, sillä aika tarinapainotteinen olen itsekin.
|
|
|
Post by Cirus on Dec 22, 2010 14:55:58 GMT -5
Voi ei voi ei. Aivan ihana talli.. olin aivan innoissani kun huomasin tallin sijaitsevan (kuvitteellisesti) Itävallassa. Rakastan nimittäin Itävaltaa ylikaiken (haluan muuttaa sinne!) Ulkoasu, tekstit, hevoset, kaikki todella ihania ja huolella tehtyjä. Varmasti tulen uudestaan käymään täällä^^ -Cirus, tahtiniitty.webs.com
|
|